zondag 27 oktober 2013

Appeltaart of Quiche

Ooit de tandjes van een kroonkurk geteld?

William Painter  experimenteerde eindeloos met een kurk met 20 en een exemplaar met 22 tandjes die maar niet  deden wat ze moesten doen.
In 1891 kwam hij erachter dat het met 21 tandjes wèl lukte.


Gelukkig maar!
Wij hebben er veel plezier van in de keuken.
Je kunt je met fimo uitleven op de vulling
of hem wit schilderen en "decoratief laten slingeren"!

PRINTABLE transfer [aanklikken]
Voor info transfers:

9 opmerkingen:

  1. Heel leuk wil, dank je wel

    Groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd jammer heb ik op het ogenblik geen printer maar zeker een die ik ooit wil gaan maken! Dank je wel!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Wil voor de workshop en de uitleg..ik heb er eentje die is gemaakt door de enige echt Wil....

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helma ,jij hebt er dus eentje uit de speciale gelimiteerde uitgave van aardewerk......;-)

      Verwijderen
    2. dus geen fimo of gips?
      Groetjes Helma

      Verwijderen
  4. Hello from Spain: great idea. Very trendy. Keep in touch

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cuanto juego dan los tapones y que bonitos quedan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me ha encantado conocer tu blog, te invito a visitarme en el mio, aunque no sea tan bueno,saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hè, we lijken net vuilnismannen :D! Geweldig idee en nee, ik heb ze nog nooit geteld ;)! Bedankt voor het printie, Wil!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen